Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti volnočasových aktivit žáků střední školy
Kalvodová, Petra
Bakalářská práce se zabývá možnostmi volnočasových aktivit žáků středních škol. Závěrečná práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Cíl teoretické části spočívá ve vymezení stěžejních teoretických pojmů, které se vztahují ke sledované problematice. Součást písemného dokumentu tvoří i obecná charakteristika volného času, funkce a aspekty volného času, včetně bariér prožívání volného času středoškolské mládeže, doplněných stručným vývojem pedagogiky volného času. K teoretické části patří využití přiměřených metod jako studium odborných literárních zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza, syntéza a srovnávání. Cíl praktické části představuje odhalení aktuálního poměru mladistvých k využívání volného času, realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření u žáků třetího a čtvrtého ročníku na vybraných středních odborných školách. Zjištěná data jsou vyhodnocována jednoduchými statistickými metodami, znázorní pomocí grafů a tabulek. Výsledky slouží k zachycení přínosu prováděných volnočasových aktivit pro žáky, přiblížení škály činností, vysvětlení důvodu účasti respondentů v konkrétních aktivitách.
Možnosti volnočasových aktivit žáků střední školy
Kalvodová, Petra
Bakalářská práce se zabývá možnostmi volnočasových aktivit žáků středních škol. Závěrečná práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Cíl teoretické části spočívá ve vymezení stěžejních teoretických pojmů, které se vztahují ke sledované problematice. Součást písemného dokumentu tvoří i obecná charakteristika volného času, funkce a aspekty volného času, včetně bariér prožívání volného času středoškolské mládeže, doplněných stručným vývojem pedagogiky volného času. K teoretické části patří využití přiměřených metod jako studium odborných literárních zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza, syntéza a srovnávání. Cíl praktické části představuje odhalení aktuálního poměru mladistvých k využívání volného času, realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření u žáků třetího a čtvrtého ročníku na vybraných středních odborných školách. Zjištěná data jsou vyhodnocována jednoduchými statistickými metodami, znázorní pomocí grafů a tabulek. Výsledky slouží k zachycení přínosu prováděných volnočasových aktivit pro žáky, přiblížení škály činností, vysvětlení důvodu účasti respondentů v konkrétních aktivitách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.